Reklamacje i zwroty
Na skróty
Szukasz formularza odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość albo wzoru pisma reklamacyjnego? Znajdziesz je poniżej:

§1.
Odstąpienie od umowy kupna sprzedaży
- Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze sprzedawcą za pośrednictwem sklepu, z zastrzeżeniem § 8 regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
- w którym kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach.
- Aby kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia umowy kupujący znajdzie w regulaminie sklepu.

§2.
Reklamacje
- Sprzedawca ponosi wobec kupującego uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny dostępny w regulaminie
- Reklamacje dotyczące działania sklepu należy kierować na adres e-mail kontakt@malujbaluj.pl
- Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji i zwrotów kupujący znajdzie w regulaminie sklepu.